Marketing w farmacji


Data: 12-13.01.2019
Miejsce: Centrum Dydaktyczno-Kongresowe Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16
Organizator: Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM
Szczegółowe informacje: https://www.facebook.com/marketingwfarmacji
marketingfarmacja@gmail.com

Jak tworzone są kampanie wizerunkowe leków OTC? Co można zaoferować pacjentowi w aptece oprócz niskich cen? Jak CSR wpływa na wizerunek firmy? Jaką rolę pełni RODO w marketingu? - między innymi odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy ogólnopolskiej konferencji "Marketing w farmacji". Wydarzenie, któremu patronuje rektor UJ prof. Wojciech Nowak, pozwoli w znacznym stopniu poszerzyć świadomość roli, jaką pełni marketing w tej dziedzinie.

Konferencja w głównej mierze będzie poświęcona zrozumieniu samego marketingu, jego podstaw, a także przekazaniu uczestnikom, skąd mogą czerpać wiedzę w tematach około marketingowych. Jednocześnie będzie to świetna okazja nie tylko do wysłuchania interesujących wykładów, lecz także wykorzystania zdobytej wiedzy pod kątem praktycznym, gdyż na wydarzenie składają się dwie części. 12 stycznia odbędzie się konferencja, natomiast następnego dnia warsztaty.

Uczestnicy biorąc udział w wydarzeniu, zyskają niezwykłą okazję zdobycia istotnej wiedzy od specjalistów pracujących w branży medycznej.




Powrót