Ogłoszenie


wersja do wydruku

Oferta pracy w Sekcji Administracyjnego Wsparcia Projektów Działu Administracyjnego Wsparcia Projektów i Współpracy Międzynarodowej


Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie poszukuje pracowników na dwa stanowiska administracyjne w Sekcji Administracyjnego Wsparcia Projektów Działu Administracyjnego Wsparcia Projektów i Współpracy Międzynarodowej (umowa na czas zastępstwa)

 

Opis stanowiska:

Wsparcie Kierowników Projektów, badaczy Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w realizacji projektów naukowych.
Pracując na tym stanowisku zdobędziesz unikalne doświadczenie w zakresie zarządzania projektami z dziedziny medycyny i nauk o zdrowiu.

 

Zadania:

  • kompleksowe wsparcie w zakresie aplikowania o środki finansowe oraz prowadzenia i  rozliczania projektów finansowanych ze środków uczelni oraz ze źródeł zewnętrznych,
  • doradztwo w zakresie kwalifikowalności wydatków, zatrudnienia w projektach, przygotowania zamówień na zakupy towarów i usług,
  • monitoring projektów i nadzór nad ich prawidłową realizacją - analiza harmonogramów, zadań badawczych oraz  planowanych wydatków pod kątem ich zgodności z dokumentacją projektową, zarządzanie zmianami  w projektach,
  • weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych, wniosków i  formularzy związanych
    z zamówieniami, kart pracy i  innych dokumentów związanych z realizacją projektów,
  • wsparcie kierowników projektów w przygotowaniu dokumentacji związanej z uzyskiwaniem zgód niezbędnych do realizacji badań, w tym m.in.   zgody szpitali i podmiotów wykonujących działalność leczniczą na prowadzenie badań naukowych na ich terenie.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętności interpersonalne – wysoka kultura osobista, budowanie pozytywnych relacji z naukowcami, efektywna komunikacja, asertywność,
  • samodzielność i zaangażowanie  w wykonywanie powierzonych obowiązków,
  • inicjatywa, zdolność aktywnego poszukiwania rozwiązań dla pojawiających się problemów,
  • doskonała organizacja pracy oraz umiejętność działania pod presją czasu, ustalania priorytetów,
  • dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office, 
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • gotowość do przemieszczania się pomiędzy jednostkami UJ Collegium Medicum (adekwatnie do obsługiwanych jednostek UJ CM)

 

Dodatkowym atutem kandydata będzie: 

  • doświadczenie w zakresie zarządzania/koordynacji/realizacji projektów  finansowanych w ramach programów Narodowego Centrum Nauki, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Fundacji na rzecz Nauki Polskiej itp.,
  • doświadczenie związane z zatrudnieniem w jednostce sektora finansów publicznych, zwłaszcza w publicznej szkole wyższej.

 

Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę (umowa czasowa/umowa na zastępstwo),
  • wymiar czasu pracy - pełny etat,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. Karta Multisport)

 

Wymagane dokumenty:

  • CV z własnoręcznie podpisanym oświadczeniem Kandydata  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  do celów rekrutacji :  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000)”,
  • list motywacyjny

 

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie w/w  dokumentów mailowo na adres  dawp@uj.edu.pl z dopiskiem w temacie maila: „Koordynator” w terminie do  15 sierpnia 2019 r. 

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.





PLIKI ZAŁĄCZNIKÓW



 Data aktualizacji:  15.07.2019
 Jednostka:  Dział Spraw Osobowych UJ CM 
 Zamieścił:  Katarzyna Mysior 

Powrót