Ogłoszenie
Oferta pracy w Sekcji Administracyjnego Wsparcia Projektów Działu Administracyjnego Wsparcia Projektów i Współpracy Międzynarodowej
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie poszukuje pracowników na dwa stanowiska administracyjne w Sekcji Administracyjnego Wsparcia Projektów Działu Administracyjnego Wsparcia Projektów i Współpracy Międzynarodowej (umowa na czas zastępstwa)
Opis stanowiska:
Wsparcie Kierowników Projektów, badaczy Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w realizacji projektów naukowych.
Pracując na tym stanowisku zdobędziesz unikalne doświadczenie w zakresie zarządzania projektami z dziedziny medycyny i nauk o zdrowiu.
Zadania:
- kompleksowe wsparcie w zakresie aplikowania o środki finansowe oraz prowadzenia i rozliczania projektów finansowanych ze środków uczelni oraz ze źródeł zewnętrznych,
- doradztwo w zakresie kwalifikowalności wydatków, zatrudnienia w projektach, przygotowania zamówień na zakupy towarów i usług,
- monitoring projektów i nadzór nad ich prawidłową realizacją - analiza harmonogramów, zadań badawczych oraz planowanych wydatków pod kątem ich zgodności z dokumentacją projektową, zarządzanie zmianami w projektach,
- weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych, wniosków i formularzy związanych
z zamówieniami, kart pracy i innych dokumentów związanych z realizacją projektów,
- wsparcie kierowników projektów w przygotowaniu dokumentacji związanej z uzyskiwaniem zgód niezbędnych do realizacji badań, w tym m.in. zgody szpitali i podmiotów wykonujących działalność leczniczą na prowadzenie badań naukowych na ich terenie.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- umiejętności interpersonalne – wysoka kultura osobista, budowanie pozytywnych relacji z naukowcami, efektywna komunikacja, asertywność,
- samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
- inicjatywa, zdolność aktywnego poszukiwania rozwiązań dla pojawiających się problemów,
- doskonała organizacja pracy oraz umiejętność działania pod presją czasu, ustalania priorytetów,
- dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- gotowość do przemieszczania się pomiędzy jednostkami UJ Collegium Medicum (adekwatnie do obsługiwanych jednostek UJ CM)
Dodatkowym atutem kandydata będzie:
- doświadczenie w zakresie zarządzania/koordynacji/realizacji projektów finansowanych w ramach programów Narodowego Centrum Nauki, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Fundacji na rzecz Nauki Polskiej itp.,
- doświadczenie związane z zatrudnieniem w jednostce sektora finansów publicznych, zwłaszcza w publicznej szkole wyższej.
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę (umowa czasowa/umowa na zastępstwo),
- wymiar czasu pracy - pełny etat,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. Karta Multisport)
Wymagane dokumenty:
- CV z własnoręcznie podpisanym oświadczeniem Kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000)”,
- list motywacyjny
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie w/w dokumentów mailowo na adres dawp@uj.edu.pl z dopiskiem w temacie maila: „Koordynator” w terminie do 15 sierpnia 2019 r.
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
PLIKI ZAŁĄCZNIKÓW Data aktualizacji: | 15.07.2019 |
Jednostka: | Dział Spraw Osobowych UJ CM |
Zamieścił: | Katarzyna Mysior |
Powrót