Ogłoszenie


wersja do wydruku

OGŁOSZENIE Zastępcy Kanclerza Uniwersytetu Jagiellońskiego ds. Collegium Medicum z dnia 11 kwietnia 2022 r. w sprawie: składania wniosków o przyznanie dotacji na inwestycje związane z działalnością naukową na rok 2023


138.0640.1.2022

OGŁOSZENIE

 

Zastępcy Kanclerza Uniwersytetu Jagiellońskiego ds. Collegium Medicum

z dnia 11 kwietnia 2022 r.
 

 

w sprawie: składania wniosków o przyznanie dotacji na inwestycje związane z działalnością naukową na rok 2023

 

Zamknięcie naboru w MEiN:       31 lipca 2022 r.
Nabór wniosków w UJ CM do:     15 lipca 2022 r. 

 

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że Ministerstwo Edukacji i Nauki uruchomiło nabór wniosków o przyznanie środków finansowych na realizację inwestycji związanych z działalnością naukową obejmujących: zakup, wytworzenie lub rozbudowę aparatury naukowo-badawczej stanowiącej dużą infrastrukturę badawczą.

Do wniosku na inwestycję aparaturową należy dołączyć:

  1. w przypadku zakupu aparatury naukowo-badawczej: kosztorys zawierający wykaz rzeczowo-kosztowy i harmonogram realizacji inwestycji,
  2. w przypadku wytworzenia aparatury naukowo-badawczej – kosztorys – planowany wykaz rzeczowo-kosztowy zawierający harmonogram realizacji inwestycji,
  3. w przypadku rozbudowy aparatury naukowo-badawczej: informację o posiadaniu aparatury naukowo-badawczej stanowiącej dużą lub strategiczną infrastrukturę badawczą, której dotyczy rozbudowa wraz z dokumentem potwierdzającym jej wartość, w tym wyciąg z ewidencji środków trwałych i harmonogram realizacji inwestycji.

Jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum składają wnioski za pośrednictwem Sekcji Aparatury Działu Zaopatrzenia. Bliższych informacji udzielają: pani mgr inż. Jolanta Paluch-Padykuła jolanta.paluch-padykula@uj.edu.pl oraz pani mgr inż. Danuta Walka danuta.walka@uj.edu.pl pod nr tel. 12 43 32 785.

Wnioski składane są przez wnioskodawcę w systemie OSF (https://osf.opi.org.pl/app/adm/start.do) w  wersji elektronicznej. Dodatkowo wygenerowana część A wniosku, zawierająca informację, o jaką dotację ubiega się jednostka naukowa oraz oświadczenie Kierownika Podmiotu o zgodności danych podanych w systemie OSF ze stanem faktycznym i prawnym, wysyłana jest w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym Kierownika Podmiotu lub osoby przez niego upoważnionej na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej MEiN.

Informuję, iż wnioski niekompletne, nieodpowiadające wymogom oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Zachęcam do składania wniosków.

 

Zastępca Kanclerza ds. Collegium Medicum

 

mgr Joanna Nikodemowicz





 Data aktualizacji:  11.04.2022
 Jednostka:  Dział Organizacji i Promocji CM 
 Zamieścił:  Magdalena Swałtek 

Powrót